Topic: Hoe kan ik Reageren..? En meer informatie over het forum:

Voor de nieuwe Lezers hier nog een keer de Uitleg op een rijtje :-)

Hoe vind ik snel de nieuwe berichten...? Eén van de methoden is deze:

hulp

[ inzoomen op deze Lezen-schermafbeelding.....

Hoe kan ik reageren op een Bericht....? Dat kan als u bent ingelogd. Onderaan elke Berichtenpagina staat een invul-veld met "Write message" (Schrijf bericht) erbij, daar kunt u uw reactie intypen.

Wanneer u op Submit klikt, verschijnt uw bericht op het Forum:

hulp

[ inzoomen op deze Reageren-schermafbeelding.....

Mocht u een foutje hebben gemaakt, dan is dat helemaal niet erg. Met de "Edit"-optie rechtsonderaan in uw bericht, kunt u uw bericht altijd wijzigen. Met "Delete" kunt u uw bericht wissen:

hulp

[ inzoomen op deze Edit-schermafbeelding.....


Meer informatie, over allerlei onderwerpen, staat achter de volgende links:
Hoe kan ik me op dit Forum aanmelden?

Hoe stel ik een Nieuwe Vraag / Hoe begin ik een Nieuw Onderwerp?

Hoe kan ik mijn foto's hier tonen?

Nòg een uitleg over Foto's tonen

Leora's Overzicht: "Waar gaat het over?"

Leora's uitleg: Hoe geef ik Tekst een Kleur? Hoe verander ik mijn Profiel

Veel plezier met het Forum!

2 (edited by helenevanheeswijk 2017-09-13 19:02:50)

Re: Hoe kan ik Reageren..? En meer informatie over het forum:

Hallo allen,
Iets meer dan 20 jaar geleden kocht ik het rechterpopje op een soort rommelmarkt.
Het linkerpopje kreeg ik zondag van iemand. Grappig ze hebben zoveel van elkaar weg. Weet iemand wat voor popjes het zijn? Hoe oud precies? Is de een ouder dan de ander? Etc ik wil graag meer info na 20 jaar.
Wat is het voor materiaal enz. Hebben deze popjes een naam? Ben benieuwd! Groetjes
http://i65.tinypic.com/2ela2cj.jpg

Re: Hoe kan ik Reageren..? En meer informatie over het forum:

Beste  Jolie.  Even een vraag ,ik ben hier nu al een tijdje  ingelogd en wat poppen te koop enz . In die tijd mijn email gewijzigd naar hjb.overmars @gmail.com. Is dit aan gekomen ??? Want ik krijg nergens antwoord op  [Dat kan natuurlijk] ,maar ik weet ook niet waar ik moet kijken of er een reactie is.
Ik herinner me dat je me per tel vertelde dat je uit Zwolle kwam , mocht je zin hebben om eens langs te komen als je hier toch bent ,altijd  welkom  om poppen te bekijken. wel een telefoontje graag , we zitten nogal eens in het Z Huis, meer dan ons lief is .Het lukt ons nu in ieder geval om foto,s te plaatsen. Graag hoor ik wat van je, Dochter is ook welkom .
Groetjes  Mies.