Topic: Wie kan mij iets vertellen over deze poppen?

Hallo iedereen,

Vandaag was ik mijn zolder aan het opruimen en kwam ik mijn oude poppen collectie tegen. Vroeger kreeg ik altijd poppen cadeau van familie en ben ik ze op gegeven moment gaan verzamelen.
Het zijn, denk ik, porseleinen poppen. Ik weet dit echter niet zeker. Ik heb eigenlijk niet heel veel informatie over de poppen behalve dat ik weet dat ze in Zweden gekocht zijn. Ik weet niet of dit nuttige informatie is. Ik hoop het stiekem wel want ik ben eigenlijk benieuwd naar de soort/merk van mijn poppen.
Ik heb een link met de foto's van de poppen hieronder geplaatst. Ik hoop dat iemand op deze forum mij meer kan vertellen!

Link:
C:\Users\User\Downloads\IMG_3279.JPG

C:\Users\User\Downloads\IMG_3284.JPG

Re: Wie kan mij iets vertellen over deze poppen?

Hoi Azereng,

Je foto's komen niet in beeld, de link verwijst nl. naar een bestand op je computer, en gelukkig (veiligheid!) kan "de buitenwereld" daar geen informatie vanaf lezen :-)

Op deze pagina kun je alle infromatie vinden, ook hoe je foto's zichtbaar maakt in je post:
http://poppenforum.nl/topic/2291/hoe-ka … het-forum/

Sorry dat we foto's niet gemakkelijker kunnen vertonen, maar het zou voor de beveiliging van onze webserver / èn de computer van de lezer niet veilig genoeg zijn.

Ik ben benieuwd naar de foto's en hoop ze snel te kunnen zien! :-)

Groetjes,
Jolie