Topic: Computer liep vast met Tinypic

Ik durf eigenlijk niet meer wat te plaatsen ,k wilde een reparatie plaatsen en
uploaden met Tinypic maar mijn computer liep vast .....

Niks reageerde meer ,heb hem toen uitgezet en na tijdje weer aan een firefox ging updates wel weer uploaden !

Maar kan dit geen kwaad ik heb er niet veel verstand van

Hartelijke Groeten van Ineke

Re: Computer liep vast met Tinypic

Ha Ineke,
Ja, ik heb ook het idee dat Tinypic zóveel reclame meestuurt dat je computer ervan kan vastlopen.... :-/
Heel vervelend.... (ook voor henzelf, want het lijkt me dat de klanten dan zullen weglopen...)

Hier staan een aantal diensten waar je gebruik van zou kunnen maken:
https://www.profotonet.nl/blog/tips-voo … ag/item235

Een andere optie is tòch een Twitter: klik "nederlands" rechtsboven als de hulp-pagina in een andere taal verschijnt of Facebook-account aanmaken, en dat (alleen....) gebruiken om foto-albums te maken.. Als je Facebook-Foto's op "openbaar" zet, kun je ze (zo) hier in de pagina opnemen.

Ik heb helaas geen andere optie... Als ik de (tekst-only-)spam bekijk die we nu al binnenkrijgen, op alle pagina's bijelkaar, ook Edwins weblog meegeteld, gaat het al om honderden berichten per dag. Als we een script zouden gebruiken waarmee we ook nog foto's zouden kunnen uploaden naar binnen deze site, zou het systeem binnen héél korte tijd vastlopen op puur en alleen de spam :-(

Ik zal even een testje doen met een Twitterfoto.... :-)


* De foto heb ik eerst getweet....

* Daarna klik ik op de foto, en pak ik de URL met (Alt-Klik) adres van Afbeelding kopieren

* Die URL/het adres plak ik hier in de IMG-tag....:test

En dan kijken of dat werkt.....
Jaaaa! Het werkt! :-)



((((( Ik begrijp dat veel mensen een hekel hebben aan Twitter en Facebook. Maar vooral met Twitter valt het enorm mee: Twitter zal je, (anders dan Facebook) niet lastig vallen met allerlei mailtjes en push-berichten.

En als je mensen als Trump en Wilders niet volgt, zul je hun pijnlijke berichtjes nooit hoeven bekijken ;-} Sterker nog: je hoeft op Twitter helemaal niemand te volgen, dan hou je het gewoon bewust "klein" wat je er doet.

Google+ heb ik ook getest, meer het lukte mij daarmee net niet om vandaaruit een foto hier te plaatsen.

Twitter heb ik al bijna 10 jaar, het werkt eigenlijk prima. Zeker als je je niet verplicht voelt om er mensen te volgen of om er iets te lezen of posten! )))))

Hopelijk kun je hier iets mee Ineke.... Sorry dat ik geen andere opties zie...!

Hartelijke groet,
Jolie

Re: Computer liep vast met Tinypic

Ha Jolie ,
Ja klopt ik zie dat op Ghostery daar zie ik de trackers al snel oplopen tot 20
maar hij blokt ze dus dat is wel mooi !
Ik zag in de link die je stuurde ook We Transfer staan en die heb ik ooit eens gebruikt om meerdere foto's te versturen
Ja ik begrijp het dan zou de spam zo binnenrollen dan is het voor jullie helemaal niet meer te doen
Alle tijd die er ook in gaat zitten dit allemaal te verwijderen
Denk wel eens wat hebben ze daar nu aan ,ze hebben niks anders te doen dan overal spam te posten :-\

Ik ga het proberen met we transfer en daarna kan ik altijd proberen met twitter
Leuk foto trouwens van Rosalie :-)
Dank je Jolie voor je tips/advies ik ga het proberen

Hartelijke Groeten van Ineke