Topic: Vraagje...

Lieve Dames,
Sinds kort ben ik begonnen met het verzamelen van poppen ( Lizzy Batz en Wildebras/Schildpad )
Nu ben ik er kleertjes voor aan het haken en breien maar, ik wil er ook dolgraag kleertjes voor gaan naaien alleen...de patroontjes zijn heel moeilijk te vinden op het internet.
Mijn vraag is dus, hebben jullie patroontjes voor deze poppen en willen jullie ze met mij delen ??

Groetjes Nickie

Re: Vraagje...

Hallo  Nickie. Ik ben Mies en heb gelezen dat je vorig jaar vroeg om patroontjes voor de wildebras poppen. Ik heb het W br patronen boek voor  kleertjes  ,en die kan ik wel copieren maar met de patroon bladen word dat moeilijker.. Als je  U op  verkopen kijkt daar heeft Jolie een heleboel foto,s  van mijn poppen  vitrine kast op gezet, Van de wildebrassen heb ik alles zelf gemaakt. Ook ben ik van plan  alle poppen te verkopen. Dus als je er iets bij ziet???   [ Ik word volgende maand 85  en wil de dochters er niet mee op schepen als ik er niet meer ben.]T is wel moeilijk en ik moet ook eerst uitzoeken wat de prijzen zijn. Ik  woon in Zwolle en je mag gerust komen kijken hoor. O ik zie Heerlen wel een eind weg. Ik hoor graag wat van je U.
Hartelijke groeten  Mies

Re: Vraagje...

Goedenmorgen Nickie, op Marktplaats zijn er patroonbladen te koop voor de Wildebras poppen. Het heet: Knippatronen Wildebras, patronen voor 14 modellen poppenkleding. Er zitten verschillende maten in en het is één groot patroonblad.

Goedenmorgen Mies, Ik heb uw posts gezien w.b.t. uw poppen. Ik zag alleen een Seymore, Wildebrasjes en een non. Zijn er nog meerdere in de verkoop dan?
Ik woon namelijk zelf ook in Zwolle.

Hartelijke groet voor beiden, Marianne

4 (edited by Mies33 2018-04-20 13:44:06)

Re: Vraagje...

Hallo  Marianne leuk dat je  mijn poppen hebt gezien ,maar ik heb er nog meer  oa porseleinen . maar als je zin hebt kom dan maar kijken. ik zet mijn adres hier niet in maar wel mijn mail. dan kunnen we daarna bellen voor een afspraak.   hjb.overmars@home.nl.
Hart groeten  Mies.

O ja kijk ook maar eens  bij nieuws en babbelpraat.

Re: Vraagje...

Ôh, wat leuk... Marianne en Mies... Niet alleen Mies woont in mijn geboortestad, maar Marianne ook! Wat een respectabele leeftijd Mies... Onze Buurman is in dezelfde maand / jaar geboren.. Toch zie je nog altijd iets jeugdigs in hem.. Respectabele leeftijd met behoud van het jeugdige, zeg maar :-) Enfin..

Wat ik me afvroeg, Hoe is het met Nicky....? Het valt me op dat haar link (zie onder haar bericht hierboven en op de linklijst) nu iets meldt van "Webspace-beheer", en daar schrok ik van. Zal ik kijken met welk adres ze hier geregistreerd staat en daar een bericht naartoe sturen...? Nicky vertelde in een eerder bericht dat ze een operatie moest ondergaan, zou ze nog steeds in het ziekenhuis liggen..? Nicky, als je meeleest: van harte beterschap!
Een goede zondag allemaal!
Hartelijke groet,
Jolie

Re: Vraagje...

Hallo  Jolie. Ja respectebele wel maar wel met de nodige aan passingen wel en niemand ziet het aan mij ,en dat is best wel eens lastig. maar ja.
nu over Nickie . Ik heb ook geen antwoord op mijn bericht aan haar, Ik hoop maar dat het goed met haar is ,en als ze ziek is begrijp ik best dat ze hier geen zin in heeft.
Ook ene Marianne reageerde  maar daarna niets meer gehoord, ik wacht rustig af  heeft het misschien ook druk ,net als onze dochters ,allemaal werken ze  [gelukkig maar ] en hebben nergens tijd voor. Maar na ons pensioen  begrijpen we niet dat wij ooit tijd hebben gehad om te werken. Gisteren heb ik een hele dure bloes gekocht in de kring voor 3 euro en daar ga ik nu een hele mooie jurk maken voor de S en H. moet een 100 jarig jurkje worden  ,hoop dat het me lukt.Nu ga ik buiten zitten en de bloes uit elkaar halen
Fijne zondag verder en ik hoop dat het goed komt met Nickie.
Gr  MIes.      WAt is de Webspace beheer  en de linklijst???

Re: Vraagje...

Leuk Jolie dat jij ook een Zwollenaar bent.
Ik had dus al gemaild naar Mies en vergeten hier te reageren.
A.s. maandag ga ik op bezoek om de poppen van Mies te bezichtigen/bewonderen.
Daar kijk ik naar uit.

Hartelijke groeten, Marianne