Topic: Algemene informatie

De algemene informatie.

Het handigste is als je aangemeld bent. (Zie topic: ''Hoe kan ik me op dit Forum aanmelden?'' .) Je kan een topic aanmaken, dat is best wel handig of leuk. Zo kan je een ''ik-snap-iets-niet'' topic maken, voor als je iets niet snapt. Of je eigen poppenfoto's showen.  (Zie topic: ''Uitleg voor nieuw topic aanmaken''. )
Reactie's plaatsen kan ook! Je eigen mening geven mag. (Hou het niet te negatiefjes.. ;)) (Reactie plaatsen; Klik op een topic, onderaan staat een leeg vakje, daarin kan je je reactie typen. Na afloop klik je op ''submit''.)

Hou het gezellig!

Groetjes,
Leora

Ik ben Leora! Ik spaar spaanse poppen en ik maak dan een familie! Al die poppen moeten een spaanse naam hebben die begint met ''Ad''. Dit zijn de namen van mijn spaanse poppen: Adora, Adamo, Adelio en Adriano.

Re: Algemene informatie

Aaaah, Super.... E. heeft het BackUpscript aangepast (hij vond er een foutje in..) en... JOEPI!!! het forum heeft het weekend overleefd....!! ;-) ;-) ;-)

Afgelopen tijd liep het èlk weekend vast, kreeg ik "time-outs' als ik het wilde bereiken, en de melding dat de Disk vol was.. Ik had al afbeeldingen zitten wissen, van alles geprobeerd, maar het was dus een fout in het BackUpscript! Nu hopen dat het zo blijft (de fout niet terugkeert bij het plaatsen van een software-update oid ;-))
Enfin, ik wens iedereen alvast hele fijne kerstdagen...
Groetjes,
Jolie

Re: Algemene informatie

Hoi Jolie,
Ik wil graag beginnen reparen van wat poppen. Waar kan ik het beste milliput kopen "wit extra fijn"'  en wat voor lijmen kan ik gebruiken. Bijv. voor hard plastic of zacht plastic.
Ik heb het boek aangeschaft van Jacintha Smulders. Heel fijn boek.
Ik weet van een poppendokter dat ik emaillak moet gebruiken voor bijv. Wildebras poppen van papier machee.
Jij bent zo lekker bezig met reparaties. Fijn de informatie daarover.
groetjes,
mabroeke

4 (edited by Durvina 2013-11-26 21:39:28)

Re: Algemene informatie

Hallo Mabroeke,

'Milliput Superfine White, Black en Terracotta' is te koop op marktplaats bij Berenstoepje.
Om hard plastic te lijmen gebruik ik 'Bison hard plastic lijm' uit een tube. Dat lijmt uitstekend.
Voor zacht plastic weet ik ook niet wat goed lijmt.
Wie weet dat? Ik hoor het ook graag!

Ik denk dat Jolie gelijk met haar poppen haar poppensite voorlopig in een verhuisdoos gestopt heeft. ;-)
Kan dus nog wel even duren voor die uitgepakt wordt!

Succes Mabroeke! Groetjes van Durvina.