Topic: Vragen

Als je vragen hebt over het forum (vragen over poppen kan in een ander topic) kan je die hier stellen. Er word meteen een topic van gemaakt. Als er vragen zijn over dingen waarvan er al een topic is, sturen we de link van dat topic naar je toe.

Groetjes,
Leora

Ik ben Leora! Ik spaar spaanse poppen en ik maak dan een familie! Al die poppen moeten een spaanse naam hebben die begint met ''Ad''. Dit zijn de namen van mijn spaanse poppen: Adora, Adamo, Adelio en Adriano.

Re: Vragen

Ja, dat is een goed idee Leora...!
Een van mijn vragen is: af en toe is het forum uit de lucht, een avond of een ochtend... ik hoop dat onze provider niet meer teveel IP-adressen wisselt (en andere technische dingetjes, harddiskruimte-tekort,) en alles optimaal zal blijven werken :-))
Groetjes,
Jolie

Re: Vragen

Maar mama.. HOE MOET IK DAAR NOU WEER EEN TOPIC VOOR MAKEN?!
Vraag papa even.

Groetjes,
Leora

Ik ben Leora! Ik spaar spaanse poppen en ik maak dan een familie! Al die poppen moeten een spaanse naam hebben die begint met ''Ad''. Dit zijn de namen van mijn spaanse poppen: Adora, Adamo, Adelio en Adriano.

Re: Vragen

kan ik mijn stenen pop nog laten maken bij jou moeder?

Re: Vragen

Dan moet je mijn moeder eventjes bellen of E-mailen. Dan maakt ze een afspraak en zal ze even bij jou langskomen, of jij bij haar.

Groetjes,
Leora

Ik ben Leora! Ik spaar spaanse poppen en ik maak dan een familie! Al die poppen moeten een spaanse naam hebben die begint met ''Ad''. Dit zijn de namen van mijn spaanse poppen: Adora, Adamo, Adelio en Adriano.

Re: Vragen

Is je pop gebroken Zoë...? Jahoor, neem gerust mee!

Re: Vragen

ik zal em wel een keer meegeven hij is namelijk kapot ik heb wel teep om de gebroken pootjes gedaan , maar krijg je het er dan wel af? zeg maar wat het makkelijkste is...

                 met vriendelijke groet, Zoë

Re: Vragen

oh ja... : kan ik ook dingen voor mijn pop kopen? ( kleding, schoentjes enz. )

Re: Vragen

Ha Zoe,
We hebben er In Real Life al over gepraat, maar ik zeg het hier ook nog even, neem haar volgende keer gewoon mee :-)
Schoentjes en kleertjes enzo koop ik zelf wel 'ns 2ehands, maar onze Kringloopwinkel is vaak vreemd duur ermee, dan is Marktplaats stukken goedkoper.
Groetjes,
Jolie

Re: Vragen

Joehoe, Zoë! Gisteren bij de Kringloop een doos met losse poppenarmen en -benen gekocht! Er zat .....1 paar porseleinen voeten bij! :-) Zou het iets voor je pop zijn?
Als het een beetje een rustige week wordt, moet je na school maar ns langskomen met die pop, OK? dan kunnen we ze eraanzetten!
Groetjes,
Jolie

Re: Vragen

Zoe komt niet zo vaak op het forum.

Groet,
Lowa

Ik ben Leora! Ik spaar spaanse poppen en ik maak dan een familie! Al die poppen moeten een spaanse naam hebben die begint met ''Ad''. Dit zijn de namen van mijn spaanse poppen: Adora, Adamo, Adelio en Adriano.

Re: Vragen

Anders stuur je Zoë de link naar het berichtje? Dit is de link: http://poppenforum.nl/post/616/#p616

Kus,Naan