Ha Gerard,
Welkom op het forum!
Wat Mieke zegt klopt inderdaad, ze is een Replica.. Jammergenoeg heb ik zo gauw niet kunnen vinden welke maker (m/v) "avdk" is, het zal inderdaad 1988 zijn..
Replica's kunnen op eBay of in Duitsland (wat Mieke ook al zegt :-)) nog best iets opbrengen.. Soms gaan ze voor bedragen boven de 100 euro weg.. Maar osm ook niet, zeker in NL is er op dit moment (helaas...) weinig interesse voor Replica's..
Zelf heb ik er een aantal, ik tel er zo gauw al 4 :-) Sommige poppen zijn alleen betaalbaar in de Replica-variant. (Jules Steiner, Bru) En er zijn ook mensen die het erg leuk vinden om zo'n pop op te knappen, pruikje erop, jurkje wassen.. helaas heb ik het idee dat die momenteel meer in Duitsland en The UK te vinden zijn.
Mocht je haar op eBay zetten, dan kun je kiezen ook naar het buitenland te verkopen, in .NL is momenteel (als ik zo kijk) zelfs koop-animo voor èchte antieke poppen laag :-(
(Jammer hoor, want ik zou af en toe best een paar opgeknapte poppen willen verkopen.)
Een ruitje met SF.... ik heb het zo gauw niet kunnen vinden (maar het eten is hier ook bijna klaar, ik moet snel weer gaan ;-))
Enfin, toch ook veel pleizer met zoeken èn met de verkoop!
Groetjes,
Jolie