Topic: Bananendoos

Hallo,
Ik heb een website gevonden genaamd: www.bananendoos.nl
Als je hier kijkt onder verzamelen
Zie je hier allerlei poppen onder anderen:
Kewpie
Ratti
Schildpad
Etc.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben big_smile

Groetjes Dana

Re: Bananendoos

Ha Dana!
Leuk, dankje voor de tip! Die site heb ik eerder 'ns bekeken, wat leuk dat er nu ook echte merkpoppen op staan!
Groetjes,
Jolie

3 (edited by Mummyfrom2 2013-04-10 11:35:29)

Re: Bananendoos

hoi jolie,
ja en ik kan je ook garanderen dat de verkoper betrouwbaar is.
ik had laatst hem aangescreven over een replica die hij als antiek aanbood.
hem uitgelegd wat de verschillen waren.
hij was erg blij met mn mail en vroeg me om hem te helpen, hij had 10 dozen met poppen gekregen en had er totaal geen verstand van.
dus ik naar hem toe en de hele dag met hem de poppen uitgezocht op merk en een beetje op waarde.
hij heet odin, het is een leuke man en hij heeft ook een eigen webwinkel die bananen doos heet, daar kun je de dozen ook bij uitpakken zodat je presies kunt zien wat er in zit.
een aanrader! en vaak ook niet te duur.
laatst heeft hij bij zijn tante nog meer poppen bekeken en we willen nu samen op een poppenbeurs gaan staan, zo leuk!!! dus wie weet zien we jullie wel op een beurs terug.
we hadden eigenlijk in rotterdam op de beurs van 1 april gewild maar die was al vol dus gaan nu kijken op welke beurs we dan kunnen gaan staan.
haha grappig dat ik dat dan hier weer terug zie,
groetjes mieke

Re: Bananendoos

Wat leuk Mieke!
Ja, ik zag het, de poppen en dozen waren niet duur, en ook een erg originele manier van aanbieden!
Wat leuk dat jullie samen naar een beurs gaan!
Een tip, vraag iemand mee die als een soort bewaker bij je kraam blijft, van Betsie hoorde ik dat er op de beurs in R'dam... poppen gestolen zijn... :-( Van die vriendelijke mevrouw van het Poppenmuseum op, welk eiland was het, Goeree-Overflakkee.. Zo gemeen..
Dat soort types haalt zo de lol eruit. Nu we ook in ons huis een inbreker hebben gehad, weet je nog meer "hoe dat voelt." Maar met een "bewaker" bij je kraam los je dat probleem op, dan kun je zelf gezellig praten met alle mensen die je tegenkomt (en dat vind ik zelf misschien wel het leukste van zo'n beurs) en is er ondertussen iemand die alert is en blijft kijken..
Sorry voor mijn 'pessimistische input'... ik zou liever gewoon willen roepen "Wat gezellig!" -want zo ervaar ik het zelf. Maar er loopt kennelijk ook rotvolk.
Hou ons op de hoogte, het lijkt me leuk ook naar die beurs te gaan!
Groetjes,
Jolie

Re: Bananendoos

hoi hoi,
jeetje zeg oplichters en dieven worden ook steeds brutaler en asocialer.
nou scheelt het gelukkig al dat we met zn 2tjes gaan maar wel idd zo handig voor de drukke momenten dat je iemand hebt die een oog in het zeil houd.
ik moet er niet aan denken iemand te betrappen, denk dat de bom daar los zou barsten en ik niet voor mezelf in zou kunnen staan.
dat doe je toch niet?!
wat een volk heb je er soms ook bij.
maar ik ben wel heel blij dat je me er even op attendeerd want de tip is zeker heel goed bruikbaar.
ik zal het even hier melden als ik weet waar en welke beurd en wanner.
lijkt me leuk wat mensen van hier eens persoonlijk te ontmoeten en te kunnen babbelen.
dus ik houd jullie op de hoogte! groetjes en liefs van hier, miekje