Wat leuk, helemaal uit Portugal, ja, da's lief van je man! Leuke kleertjes hebben ze allemaal ook, dat petje, leuk!! Je hebt ze inmiddels vast een goede plek kunnen geven..?
En wat een gezellige drukte, zoveel Logées Durvina! En een huis waar van alles aan gedaan moet worden, wel fijn dat ze in de buurt komen wonen, stel ik me zo voor. Ja, voor boetseren moet je echt rust hebben, dat merk ik ook. Je kan het niet snel even wegleggen, dan wordt het hard enzo.
Hier zijn de spammers ook weer vreselijk actief, alsof ze nu allemaal berichten willen verspreiden "dat het teveel eer is wat de amerikaanse politiek over de russen zegt..." Alsof dat hier op z'n plek is, en alsof ik dat niet zo snel mogelijk weer wis. En alsof we niet genoeg sportschoenen, pillen en onleesbaar russische spamberichten krijgen.
Edwin heeft ook de server weer ge-upgrade, daardoor kon/kan ik zelf niets meer posten in mijn weblog, maar hier gelukkig wèl ;-) Ik hoop dat het niet teveel is opgevallen dat er mogelijk zo nu en dan foutmeldingen zijn geweest, want dat 'misgrijpen' is zo teleurstellen :-}
Zo krijg jij Poppen van je man Ineke, en ik een (Poppen-)server-upgrade ;-) Toch weer heel lief, al die inspanningen! :-)
Fijn weekend en hartelijke groetjes,
Jolie