Re: Foto,s poppen...
Hallo Nickie, fijn weer wat van je te horen! En wat heerlijk dat die injectie goed helpt tegen de pijn! Nog even niet breien, maar lekker naar buiten met je lieve hondje. Is hij al op puppy cursus geweest zodat hij rustig naast je blijft lopen?
Toen ik laatst Obi de hond van onze jongste dochter uitliet liep hij zo heen en weer te hollen dat ik op straat knalde. Ik kon nog net de riem vast grijpen en weer overeind krabbelen :-/ Gelukkig niets gebroken, alleen een paar weken met blauwe knieën gelopen.
Even gekeken wat een Boomertje is. Gevonden: Het zijn vrolijke hondjes en ze luisteren als ze er zelf zin in hebben.
Boyca lijkt wel een beetje op Obi. Ik bedoel nu niet de naam, maar het hondje. Alleen heeft Obi een koffie met melk kleurtje en is wat groter. Hij schijnt ook nog een beetje Tekkelbloed te hebben. Vandaar dat hij zo eigenwijs is misschien!
Fijn dat jullie voor Cody zo'n goed plekje hebben gevonden. Stoeien met een vriendje in het bos, dat is toch ideaal voor een jonge hond.
Vandaag een dag weggeweest, als je dan thuis komt denk je dat de avond nog begint. Maar het is nu echt bedtijd!
Voorspoedig herstel toegewenst Nickie! en lieve groetjes van Durvina
P.s. Oei niets over poppen. Nou ja, de poppen zijn geduldig hoor:-)
30 april nog een paar foto's van Obi gemaakt!
Een echte kerel hoor. Hij heeft een zware stem!