Topic: Heubach Koppersdorf 250-6 1/2

Beste,

Ik heb deze pop een 25 jaar. Ze is toen aan de hand van het nummer geschat op 1200 Bef, nu 300€. Dit was toen terug te vinden in een catalogus.

Als ik nu op het internet zoek dan zie ik prijzen van 60$ tot 200$. Ik had verwacht dat de pop ondertussen toch een 600€ waard zou zijn. Mis ik iets?

Ik zoek me suf hoe ik foto's kan opladen maar ik kom er niet uit. Als je wil dan stuur ik ze per mail door.

Groetjes
Dieter

Re: Heubach Koppersdorf 250-6 1/2

Je kunt foto's plaatsen door je foto te uploaden via bijv. http://nl.tinypic.com/ . Wanneer je foto daar geupload is, kun je de link kopieren en vervolgens tussen de  tags plaatsen.

Re: Heubach Koppersdorf 250-6 1/2

Beste Dieter,

de poppenprijzen de laatste tijd juist gaan dalen. Het internet heeft hier ook mee te maken, door diverse sites als marktplaats ea, en het makkelijker kunnen kopen vanuit het buitenland... ebay ed. Heeft dit ervoor gezorgd dat de markt meer verzadigd is en er een grotere keuze als voorheen, dus zijn bepaalde poppen minder zeldzaam nu er makkelijker aan te komen. Ipv dat een pop meer waard is zal het nu eerder de helft zijn...