Topic: Poppen D'Anton Jos

Hallo!

Ik heb zo'n 50-tal poppen geërfd van mijn moeder en ik vroeg me af langs welke weg ik deze kan verkopen. En of ze ook eigenlijk wel iets waard zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes
Elke

Re: Poppen D'Anton Jos

Hallo Elke, welkom!
Geërfd betekent vaak ook.. verlies, afscheid van je moeder... Daarmee in elk geval: veel sterkte!
Het merk D'Anton Jos ken ik niet.. En helaas is de markt (vind ik) nu heel slecht voor Poppen... Waarom weer ik niet, ik vermoed 'de crisis.' Maar met wat geduld kunnen de poppen van je moeder vast ook weer een goed adres vinden.. Soms in het buitenland, waar (volgens mij) nèt even wat meer aandacht en interesse voor poppen is. Dus mòcht je overwegen ze op een site als Ebay aan te bieden, probeer dan ook "internationale verzending" mogelijk te maken. Dan kan het zijn dat een verzamelaar in (bijv.) Duitsland ook contact met je kan opnemen. Als je dat niet aanvinkt, kan een koper ook géén contact met je opnemen, zelfs niet op je advertentie bieden, is mijn ervaring. Het is vaak lastig (taalgedoe, IBAN-BIC-betaling) maar volgens mij loont het. Het nederlandse afzetgebied is helaas maar klein...
Misschien hebben andere lezers nog andere ideeen en tips!
Groetjes,
Jolie