Topic: Dutch Collector Awards, nog mensen gezocht

Hallo mensen, even kort een berichtje met wat haast.
Ik hoorde dat er nog verzamelaars worden gezocht voor de Dutch Collector Awards die op 12 en 13 november worden gehouden.

Hoewel veel mannen zich al aangemeld hebben, zijn ze nog op zoek naar kinderen en vrouwen die spullen verzamelen. Lijkt het jullie wat om genomineerd te worden?

Vindt je het niet erg om op 12 en 13 november (met gratis toegang voor alle deelnemers) naar de Verzamelaarsjaarbeurs te komen en mogelijk tot verzamelaar van het jaar te worden gekroond? Er is wel een fotograaf aanwezig, de foto's zullen ook in Verzamelen Magazine worden afgedrukt. Én de winnaars worden in de gelegenheid gesteld om op de beurs in april volgend jaar hun collectie tentoon te stellen. (Wederom met gratis tickets)

Schrijf dan a.j.b. even een mailtje aan verzamelen@stipmedia.nl (met cc aan verkoop@stipmedia.nl) waarin je iets uitweidt over je verzameling. Wanneer je bent begonnen, wat je focus is, etc., etc.. Maar ze moeten het wel snel weten, dus s.v.p. haast je.

Re: Dutch Collector Awards, nog mensen gezocht

Dankje Rory, dat is heel aardig!

Voor mij zou het (zeker nu) niets zijn, maar ik vind het een heel sympathiek initiatief! Zeker in deze tijd van "ontspullen" en de negatieve kijk die sommige mensen kunnen hebben bij 'verzamelen'.

Veel succes met jullie dag,!
Groet,
Jolie