Topic: Hallo ik ben...

Nickie,
Echtgenote, moeder en oma van vier kleinkinderen .
Al jaren ben ik gek op van a;lles met poppen te maken heeft, vroeger als klein meisje ook al veel met poppen gespeeld en later samen met mijn dochter en kleindochter.
Kort geleden heb ik bij een kringloopwinkel de verleiding niet kunnen weerstaan en heb twee poppen gekocht, met de bedoeling om er nieuwe kleertjes voor te haken of te breien.
Inmiddels is het een kleine verzameling geworden en na verloop van tijd zal ik ook de foto's plaatsen
Ik heb al het een en ander gelezen op dit forum en het voelt wel prettig om te zien, dat ik niet de enigste ben met een zwak voor die kleine "kunst" mensjes

Groetjes Nickie

Groetjes Nickie

Re: Hallo ik ben...

Hallo Nicky ,

Welkom op het forum
Wat leuk dat u ook een zwak voor de poppen heb net als ons allemaal !
En dat is het leuke met poppen ook kleinkinderen zijn er blij mee en kleertjes ervoor maken .

Vroeger dacht ik zelf ook altijd als ik hoorde dat mensen poppen verzamelde
wat een vreemde hobby .

Maar als je er eenmaal een paar heb word het een virus ;-) bij mij ook eerst een paar en nu moet ik gewoon niet meer kijken want ik ben zo verkocht .

Ben benieuwd wat voor poppen u heeft gekocht bij de Kringloop !

Hartelijke Groeten van Ineke

Re: Hallo ik ben...

Dankjewel voor het welkom, het voelt prettig hier en ik zal zeer zeker vaak voorbij komen met foto's van de poppen en hun nieuwe garderobe.
Ja, er wordt hier ook wel gekscherend gezegd dat mams en oma kinds aan het worden is maar dat stoort mij niet.
Beter een beetje kinds zoals ze dat noemen, dan sikkeneurig en klagerig toch ? hahahaha
De kleertjes doe ik haken of breien want zelf dat kleine spul naaien...dat zie ik niet meer zo goed.
De foto's van de  "kringloop" poppen komen eraan zodra ik weet hoe ik ze moet plaatsen.
Groetjes Nickie

Groetjes Nickie