Topic: Heel jammer...

Ik vind het heel jammer, dat er op dit forum niets gedaan wordt, het is een mooi en overzichtelijk forum met mensen die verstand van zaken hebben,
Er wordt alleen maar spam geplaatst en voor de rest niets.
Ik hoop, dat dit forum niet ter ziele gaat zoals zoveel andere fora.

Groetjes Nickie

Re: Heel jammer...

Ha Nicky, ik wil graag nog wat foto's plaatsen, helaas lukt dat nu niet. Hoe gaat het nu met de matrozenkraag voor Koos zijn pakje? Ik hoop dat het jou lukt om je breiwerk straks weer te laten zien.

Ik zit weer al ruim 5 jaar op dit forum en doe het nu wat rustiger aan. Er moet ook nog tijd voor andere dingen overblijven! Wel heb ik nog een voorraad foto's van reparaties e.d. Aangezien ik meer van de plaatjes dan van de praatjes ben, blijf ik proberen wat te plaatsen!

In ieder geval fijn weer wat van jou te horen!

Hartelijke groet, Durvina

Re: Heel jammer...

De kraag lukte niet zo goed en nu is Koos matroos maar een meisjespop geworden.
Ik zie weleens vragen voorbij komen over ..welke pop is dit enz, daar wil ik dan wel antwoord op geven maar zoveel verstand heb ik niet van de poppen,
Wel continu die spam berichtjes.
Maar ja, het is niet anders toch ?

http://i64.tinypic.com/2dca7o4.jpg

Groetjes Nickie

Re: Heel jammer...

Leuk Nicky!! Heet Koos nu Roos? Prachtig met die schoentjes zo.

Ja die spam is hardnekkig :-/ Was daar maar een oplossing voor...
Het is jou weer gelukt een foto te plaatsen Nicky! Ik blijf het proberen!!

En Ineke, jij toch ook! Maar laten we niet vergeten van de zomer te genieten, Nog even en de kachel moet weer aan.
We zijn hier de tuin aan het inkorten. M'n man zijn scoutmobiel moet meer ruimte hebben om die makkelijk de schuur stallen.

Tot je volgende popje Nicky :-)  Groetjes van Durvina

Re: Heel jammer...

Hoi Durvina

haha nee, ze heet geen Roos maar Femke ( vond mijn kleindochter leuk )
Ik ben weer met een nieuwe pop bezig ..resultaat komt wel en ja, Tinypic doet hier soms ook moeilijk maar, ik probeer het een paar keer achter elkaar en dan lukt het wel :-)

O ja, een spamfilter, is daar niet aan te komen ?

Groetjes Nickie

Re: Heel jammer...

Femke is ook een lieve naam! Leuk dat je kleindochter helpt met namen verzinnen.
Wat dat spam aangaat, ik ben hier ook maar gast en heb totaal geen verstand van spamfilters.
Jolie en haar man zijn er maar druk mee, zie: "Weer Heel Veel Spam" 18-4 2016 bij "Nieuws en Babbelpraat".
Jolie heeft me wel tot moderator benoemd. Dat houdt in dat ik rare berichten van het forum kan verwijderen als Jolie e.v. op een onbewoond eiland zonder internet zit. Of ik kan haar waarschuwen. Onze kleidochter moest er om lachen: Oma is modderator :-)
Maar met de smartphone die ik pas op mijn verjaardag kreeg doe ik alleen maar verkeerde dingen. Alle leuke appjes met foto's die ik van de kleinkinderen kreeg ben ik nu kwijt :-/

Tot je volgende popje Nicky ;-) Groetjes van Durvina

Re: Heel jammer...

Ha Nicky, heb je het gezien? Alle spam is opgeruimd!
BEDANKT JOLIE!!! Ook kon ik weer wat foto's van Marijn zijn kleertjes plaatsen :-))

Groetjes van Durvina

Re: Heel jammer...

Hallo lieve Durvina en Nickie,
Ja, ik was even 4 dagen (en 3 nachten) op vakantie.... ;-) Dan ontspoort de spam metéén...
Ik kan het mijn schoonmoeder, die op de katten past, niet aandoen om (te vragen) de spam te wissen, het is best omslachtig en de beheers-software is allemaal in het Engels, dat heeft ze op school niet gehad.

Vaak haal ik spammers al weg vóór ze überhaupt iets gepost hebben, ik zoek —alle— nieuwe email- en IP-adressen na via https://www.stopforumspam.com/search en andere anti-spam-sites. Ze komen binnen 'terwijl je erbij staat', heb ik er één weggehaald, heeft de volgende zich alweer aangemeld.

We hebben zeker geëxperimenteerd met filters en andere anti-spam-technieken, maar die leveren engelstalige invulblokjes op, en/of wisten mij zelfs te bannen, ik zou een "robot" zijn.... ;-} Dus die hebben we destijds maar snel weer van de webserver gehaald.

Is wèl heel jammer dat het moet, ik heb vaak de tijd niet meer over om een reactie te schrijven op prachtige foto's, berichten en steengoeie vragen die ik lees... :-(

Edwin gaat het forum omzetten naar "https", mogelijk scheelt dat, (al weten internet-misbruikers altijd weer wegen te vinden om de beveiliging te omzeilen :-/)

In elk geval:
Hartelijke groetjes,
Jolie

Re: Heel jammer...

P.S., van onze vakantie staan geen foto's online, alleen dit (poppenloze) filmpje, gefilmd in de ruïnes van Hotel Dullemond ;-)

Wel heb ik in de vakantie nog een artikel geschreven voor het Herfstnummer van het blad Poppen en Teddy-beer, over het "herkennen van replica's/antieke poppen/namaak/nostalgische poppen", dat komt een dezer dagen uit.

In de toekomst (als het Kerstnummer uitkomt) zal ik het bewerken en hier ook online zetten, want het kan hier vast ook vragen beantwoorden / tips bieden :-)

Nogmaals, hartelijke groetjes,
Jolie

10 (edited by Nickie 2017-08-30 13:23:11)

Re: Heel jammer...

Hoi Jolie,
Wat fijn dat je gezond en wel weer terug bent van vakantie. Ja, die spam is moeilijk te omzeilen maar het is doodjammer van het forum.
het is een leuk forum en je kunt er best goeie vragen op kwijt.
Zelf ben ik niet zo bedreven in het herkennen van poppen enz.
Wet nu wel, dat ik de Wildebrasjes geweldig vind.
Ik hoop, dat het omzetten van het forum helpt want dit forum is zo ongeveer het enigste echte goede, wat op het net te vinden is en, je wilt natuurlijk graag laten zien wat je gemaakt hebt en zeker ook zien wat anderen gemaakt hebben.
Succes met het omzetten.

Prachtig filmpje van een ruige en mysterieuze natuur

Groetjes Nickie.

Groetjes Nickie

Re: Heel jammer...

Ha Jolie, ik heb het filmpje ook bekeken. Wat heerlijk om daar zo rond te dwalen bij die ruïne. Gezellig een stoeltje bij de haard en een romantische badkamer met klimplanten tegen de muur! Maar het spookt daar wel hoor...

Fijn dat er weer een zooi spam opgeruimd is. Anders zien we door de bomen het bos niet meer! Bedankt!

Nu ga ik proberen wat foto's van Bartje zijn opknapbeurt te laten zien.

Hartelijke groet, Durvina

Re: Heel jammer...

Jaa, alle spam weer weg dankjewel Jolie :-)

Groetjes Nickie