Topic: Poppenbeurs

Ik doe maar een poging....
Zijn er mensen van hier die naar de poppenbeurs in Den Bosch gaan in oktober?
En die misschien ook iemand zoeken om mee te gaan?
Ik zou er heel graag heen willen gaan maar in mijn eentje vind ik niet leuk. En ik ken niemand in mijn omgeving die ook van poppen houdt.

Ik ben benieuwd.

Hartelijke groet, Marianne

Re: Poppenbeurs

Hallo  Marianne.
Ken je mij dan ook niet meer? Grapje.
Ik ga er ook niet heen hoor, mij te druk .
Wanneer kom je weer eens langs ?  We zijn terug van vakantie .En ik was uitgelogd en dat is nu dank zij Jolie weer goed, en mag ik weer mee praten.
Nog dank voor de mededeling die je voor me doorgegeven hebt .Ik snap nog niet waarom ik ineens er uit was, Van morgen heb ik wat foto,s doorgestuurd naar  Jolie, die ik beloofd had aan Durvina.
Gr  van Mies.

Re: Poppenbeurs

Goedenmorgen Mies,

Hè wat jammer dat je niet gaat. Niemand anders heeft er hier blijkbaar zin in om met mij te gaan..
Het zal nog even moeten wachten dat ik op bezoek kom.
Ik ben afgelopen dinsdag heel hard met de fiets onderuit gegaan.
Daarbij heb ik mij flink bezeerd, schaafwonden, bloeduitstortingen en kneuzingen.
Eerst even weer wat beter voelen.
Dan kom ik echt!

Hartelijke groet, Marianne

Re: Poppenbeurs

Hallo  Marianne.
Dat moet je niet verkeerd opvatten ,dat niemand met je mee wil , er zijn te weinig mensen die met poppen bezig zijn en dan zo,n hele dag naar den Bosch te gaan dat red ik niet meer .Ik heb veel last van mijn rug ,en lang lopen  in die drukte ,nee. Jammer voor jou. En je weet dat ik probeer alle poppen te verkopen  en dat lukt maar niet ,men koopt liever van  M PL.
Heel veel sterkte met je schaafwonden. Dat kan lelijk zeer doen.Als je weer beter bent  kom je maar gezellig kletsen ,en breng dan  Mies mee ik wil toch nog eens goed kijken of ik die kleertjes zelf gemaakt heb. Tot dan  Gr Mies

Re: Poppenbeurs

Ha Marianne,
Wat heftig, zo'n valpartij :-/
ik hoop dat je er weer helemaal van opknapt, soms hoor ik wel 'ns dat mensen daar lang last van kunnen houden.. :-/

Ik heb even opgezocht wanneer de Beurs in Den Bosch is...: http://www.niesjewolters.nl/Brabanthallen-start.html

Qua gezelligheid lijkt het me juist wel leuk Marianne, ik zou er ook zeker niet in mijn eentje naartoe gaan! :-) Het enige waar ik heel goed over moet nadenken is... "Geen poppen kopen" ;-) ;-) Momenteel duurt het hier te lang voor ze opgeknapt zijn.. het wordt 'te erg' vind ik, mijn 'wachtkamer' ;-}
M.a.w: ik denk er nog even over na.... :-)
Misschien ga ik met je mee voor de gezelligheid, om samen over poppen te praten en poppen te bewonderen :-)

Hartelijke groet,
Jolie

Re: Poppenbeurs

Hallo Jolie.
Je moet de poppen ook niet op de beurs kopen maar bij  Nickie en mij. Veeeel voordeliger. Heb je ooit dat mailtje van mij ontvangen over de poppen en beren beurs in Duitsland  Neustad bij Coburg. met Hemelvaartdag  .Of is dat mailtje ook weer de mist in gegaan. Moet nu weg  groetjes  MIes.

Re: Poppenbeurs

Mies wrote:

Hallo Jolie.
Je moet de poppen ook niet op de beurs kopen maar bij  Nickie en mij. Veeeel voordeliger. Heb je ooit dat mailtje van mij ontvangen over de poppen en beren beurs in Duitsland  Neustad bij Coburg. met Hemelvaartdag  .Of is dat mailtje ook weer de mist in gegaan. Moet nu weg  groetjes  MIes.

hahah, die Mies, maar ze heeft toch wel een beetje gelijk.
Ik moet mijn wildebrasjes en nog een paar andere van de hand doen, zou je interesse hebben, hier is de link naar Marktplaats.

ps, de oproep van het ziekenhuis voor de rugoperatie is gekomen. Dinsdag 7 augustus wordt ik geholpen .

https://www.marktplaats.nl/mymp/verkopen/index.html

groetjes Nickie.

Groetjes Nickie

Re: Poppenbeurs

Op de vraag van Marianne wie er naar de poppenbeurs gaat heb ik nog helemaal niet gereageerd. Maar fijn dat Jolie er over nadenkt ;-)
Lijkt me best gezellig om met Marianne samen op stap te gaan. Maar... ik word altijd zo ontzettend moe van lopen en nog meer van stilstaan. Ook zo met winkelen, ik ben altijd blij als ik weer thuis ben. Trouwens ik laat m'n man tegenwoordig niet graag een dag alleen. Hij moet met heel veel dingen geholpen worden omdat hij weinig kracht heeft.
Ik kijk wel naar het verslag op de computer van de poppenbeurs :-) Misschien zie ik dan Marianne en Jolie wel! Jolie zal ik wel herkennen, maar hoe Marianne er uit ziet daar heb ik geen idee van. In ieder geval als jullie gaan: heel veel plezier! Ik hoop dat je knie dan weer in orde is Marianne!

Mies wat heb je toch mooie foto's gestuurd! Die waar je samen met Karel voor die schilderachtige waterval staat heb ik op het bureaublad van m'n computer gezet. Iedere keer als ik m'n computer aanzet zie ik jullie staan. Heel stoer met die wandelschoenen aan, een mooi stel!
Die pop die je gerepareerd heb, daar kan je wel een verslag van maken voor op het forum ;-)

Dat wordt nog zo'n 25 nachtjes slapen Nickie. Maar toch sneller dan je dacht! Ik hoop van harte dat het dan goed komt, in ieder geval veel beter gaat. Veel sterkte!

Allemaal hartelijke groetjes van Durvina

Re: Poppenbeurs

Hallo Jolie,

Ik ben heel blij om te lezen dat je erover nadenkt om met mij mee te gaan.
Ben er nog nooit geweest en ben er heel benieuwd naar. Ik wilde vorig jaar al gaan maar toen kon ik niemand vinden om mee te gaan.
Ik zou het echt heel leuk vinden als je mee gaat.
Je hoeft er niks te kopen! Ik kan je misschien wel tegenhouden haha.
Ik weet ook niet of ik er zef wel iets koop. Misschien zijn de prijzen schrikbarend.
Maar het rondkijken lijkt mij al super.
Ik hoop het dus van harte.
Ik ben ook lid van de nieuwsbrief dus dan krijg je ook nog €4,00 korting op de entreeprijs.

Wat betreft die val daar ben ik weer aardig van hersteld.
Aardig dat jullie daarnaar vragen.
Alleen mijn knie daar heb ik nog last van. Vooral met fietsen en traplopen.
De buigende dingen zeg maar. Maar voor de val had ik ook al last van mijn knie hoor.
Ik heb artrose (veel plekken in mijn lichaam)
Maar dat zal mij niet weerhouden om naar de poppenbeurs te gaan.

Hartelijke groet, Marianne

Re: Poppenbeurs

Ik ga dit jaar weer voor het eerst heen sinds jaren! voorheen was het in Ahoy! denk eind jaren negentig dat dat geweest moet zijn. Nu ga ik voor het eerst naar Den Bosch, maar in tegenstelling tot de TS ga ik graag alleen heen, lekker neuzen en dingetjes kopen. Heb een bloedhekel aan de drukte, maar dan is het juist fijn als je alleen rondloopt , dan hoef je geen zorgen te maken dat je elkaar kwijt raakt in de mensen massa.
Ik zou eerst zondag heen omdat dat de rustige dag is, maar heb besloten nu toch zaterdag heen te gaan want dan is de beurs langer open en is het de moeite van de reis waard.
Ga lekker met de trein, eigen baas zijn wanneer ik heen ga en terug wil.... er gaan ook  busreizen heen maar dan zit je zo vast aan de tijd en ik mag graag met de trein reizen.
En dan zondag met vermoeide benen lekker nagenieten in je luie stoel!
Hoop op een leuke dag!

Re: Poppenbeurs

Nou ik had de hoop al op gegeven  om te gaan, totdat mijn dochter vanavond belde. Ze gaat met mij mee omdat ze het sneu vindt voor mij dat ik dan wederom niet zou gaan.
Dus ik ga! Jippie!
Ik ga door een moeilijke periode, en deze week voelde ik mij echt blehh. Dus zo'n oppepper kan ik echt gebruiken.
Naderhand zal ik hier wel vertellen wat ik ervan vond.

Jettie, jij ook veel plezier daar gewenst.

Hartelijke groet, Marianne

Re: Poppenbeurs

Hallo Marianne [ toevallig dezelfde als van de facebook groep??] Fijn voor je dat je kan gaan.
Wens je veel plezier !

Re: Poppenbeurs

Hallo Jettie, ja dat klopt! Daar zag ik ook dat je op reis was met de Wildebras pop.
Jij ook veel plezier gewenst op de poppenbeurs!

Hartelijke groet, Marianne