Topic: En toen.... was de glasvezel-kast stuk... ;-}

Ja lieve Lezers en Schrijvers (v/m), we waren net een dag of 3, 4 op vakantie, hadden daar aanvankelijk géén internet, en.... kregen telefoon van onze Poezen&Huis-oppas (lees: Oma) dat.... er helemaal geen TV/Telefoon/Internet meer in ons huis was.

Edwin heeft vanuit de Ardennen van alles geprobeerd, bellen met de XS4ALL-Helpdesk, bellen met zijn moeder, maar uiteindelijk zat er niets anders op dan een monteur naar ons huis te laten komen.

Het glasvezelkastje bleek het begeven te hebben.
Normaal zou je verwachten dat met een nieuw kastje alles weer werkt, maar helaas was dat niet het geval ;-}

De webserver wilde geen contact leggen met het nieuwe kastje. De telefoon ook niet, maar gelukkig gebruikt Edwin's moeder een mobiel, zodat ze niet een hele vakantie van de buitenwereld afgesloten was ;-/ Weer thuis had Edwin er nog een paar dagen werk aan om alles aan de praat te krijgen.

Had ik 'handig' mijn forum-wachtwoord op vakantie meegenomen, met plannen om foto's van het Speelgoedmuseum in Ferrières te posten, maar helaas, het complete forum was uit de lucht, en ik kon er niets aan veranderen.... ;-}

https://welkepopisdat.nl/afbeeldingen-Forum/JolieFotos/Poppenmuseum_IMG_7978.jpg

Hier alsnog één van de foto's....
Gelukkig was het wel een mooie vakantie — en was het huis hittegolf-bestendig, een voordeel van een oud natuurstenen huis met dikke muren.

Ik hoop dat het nieuwe glasvezelkastje nog lang meegaat...

Hartelijke groet,
Jolie

Re: En toen.... was de glasvezel-kast stuk... ;-}

Hoi Jolie
Ik had al gemerkt, dat het forum eruit lag. Was even schrikken maar ik dacht , dat je het op non actief had gezet ivm jouw vakantie. Gelukkig draait alles weer inclusief de spammers hahahaha.
Even een update van mijn kant, de operatie is achter de rug en nu is het herstellen geblazen.
Twee weken geleden was de operatie en ik heb 4 dagen in het ZH gelegen.
Pijn heb ik nauwelijks gehad maar ik was en ben wel heel erg moe. Het heeft allemaal zijn tijd nodig. Ik mag 6 weken lang weinig tot niets doen en dat kan ik op dit moment ook nog niet.
Het zal allemaal wel zo met en met wel weer gaan tenminste...daar ga ik van uit en werk ik hard aan.
Zodra ik weer aan de brei ben en verder nieuws heb, dan meld ik het .
Lieve groetjes Nickie

Groetjes Nickie

Re: En toen.... was de glasvezel-kast stuk... ;-}

Ha Nickie,
Ja, de spammers, die blijven het web afspeuren naar "kansjes" ;-} Op zich moet een webserver tijdens vakantie 'zonder omkijken' kunnen blijven draaien, zeker met de ventilatie-kast die er omheen zit.. ;-} Maar ja... ;-}

https://welkepopisdat.nl/afbeeldingen-Forum/webserverkast_IMG_2261.jpg
Misschien was zelfs deze ventilatie niet goed genoeg met de hittegolf ;-}

Oei, wat heftig, de nasleep van je operatie...! Het lijkt me heel zwaar, ik hoop dat je genoeg hulp hebt om het nietsdoen goed te kunnen volhouden... Anders zou het misschien wel nog langer kunnen gaan duren... Heel veel sterkte ermee!
Dankjewel voor je bericht en heel veel beterschap gewenst!
Lieve groetjes,
Jolie

Re: En toen.... was de glasvezel-kast stuk... ;-}

Rustig aan Nickie. Veel sterkte en beterschap!

Ja Jolie het poppenforum was even uit de lucht. Het was ook te warm om achter de computer te gaan zitten. Maar fijn dat het er weer is!

Hartelijke groetjes, Durvina