Topic: Het blijkt dat er toch reglementen nodig zijn ;-}
Tussen alle bijzonder leuke berichten die hier tot nu toe gepost zijn, duikt er heel af en toe een nieuwe schrijver (m/v) op die andere bedoelingen heeft.
Spamlinks in de userinformatie, of zoals vandaag die "meneer met zijn levensgrote barbie."
Ergens moet ik daar vreselijk om lachen, ik ben niet snel geshockeerd, en dingen die ik ècht shockerend vind, hebben eerder te maken met oorlog, politiek of uitsluiting.
Maarja, ik wil het wel graag een beetje netjes houden.
Dus ik moet maar 'ns reglementen gaan schrijven. En natuurlijk meteen even die verfoeide "cookiewet" "implementeren:" Een popup-vraag-box (*snik*) waarop iedereen op de vraag "Cookies?" ja of nee kan antwoorden, want dit forum bewaart uw naam op uw eigen computer (=niet op de mijne, ik doe niets met de gegevens die u invult.)
Hier kunt u daar meer over lezen: http://poppenforum.nl/topic/41/uit-het- … -internet/
Enfin, ik hoop dat u er begrip voor heeft dat ik tot vandaag vertrouwde op de 'goede moraal' van de forum-deelnemers, en ik tot nu toe geen aparte regelmenten had — dan de nederlandse wet, waaronder uiteraard alle websites ook vallen.
Groetjes,
Jolie