1 (edited by ienbischof 2015-01-29 11:58:22)

Topic: Kleertjes voor Sophie (Sonneberg)

http://i59.tinypic.com/24qmydk.jpg
Ik heb eerst een onderbroek met een kantje gemaakt van een oud sloop.

Daarna, van een vestje wat niet lekker zat, een jurkje gemaakt. Het is blauw velours.

Tijdens bezoekuur in het ziekenhuis een vestje gehaakt. De wol (?) is van de Action. Ik weet alleen nog niet wat ik met de sluiting moet doen. Misschien alleen een lintje bij de hals?

Sokjes. van een anders oud sloop, van rekbaar materiaal.

De schoentjes had ik voor Liedeweij gemaakt. Die passen er wel bij. Voor de pruik heb ik een carnavalspruik verbouwd.

Re: Kleertjes voor Sophie (Sonneberg)

Meteen weer wat oud linnengoed en kleding opgeruimd Ien. En Sophie ziet er weer prachtig uit!
Knap hoor dat je tijdens het bezoekuur in het ziekenhuis 'even' een vestje haakt. Ging Sophie mee om te passen? Ik ben een vestje voor Margriet aan het breien. Weet nog niet of het met of zonder mouwen maak. En inderdaad een lintje of knoopjes.
Bij Sophie haar vestje zou een lintje wel lief staan.
Sterkte met de zieke in het ziekenhuis Ien!

Hartelijke groet, Durvina

Re: Kleertjes voor Sophie (Sonneberg)

Beste Ien Knap hoor dat u zo snel een vestje kan haken en staat ook goed bij het blauwe velours jurkje en de schoentjes gezet
De pruik lijkt wel zo gekocht wat knap gedaan heb u die zo zelf in elkaar
Sterkte ook toegewenst met de zieke in het ziekenhuis

Hartelijke groeten van Ineke

Re: Kleertjes voor Sophie (Sonneberg)

Zo snel ging dat niet hoor. Ik ging iedere dag naar het ziekenhuis.. Ik vind vestjes maken wel leuk. Haken of breien, dat maakt me niet uit.

Ik heb een carnavalspruik gekocht bij de Action en die op maat gemaakt. Ik heb nog een klein stukje over voor een kleine pop.
Groetjes,
Ien