Ha lieve Dames, Dankjewel voor jullie Reacties en hartelijke woorden Durvina en Ineke!
ik was even een paar dagen in een internet-dip en vooral: aan het uitzoeken of mijn kinderen last gehad hadden van de agressie die zo heerst in allerlei hoeken van internet. Gelukkig niet, kan ik zeggen! Een pak van mijn hart! Ze gaan er gelukkig verstandig mee om.
Ja, spam jaagt ook veel mensen weg. Begrijpelijk! ik heb nu weer alle inlog-gegevens paraat, kan er weer goed bij, en vooral: het huis eist niet meer zoveel tijd dat spammers-wissen nachtwerk zou worden :-)
Jullie ook een groot Dankjewel voor begrip in de tijd dat ik geen tijd had voor het forum :-/ Nu onze buren aan het verbouwen zijn, begin ik ook weer een beetje begrip te krijgen voor mezelf ;-) Wat is het toch een werk, je vergeet het zèlf zo snel mogelijk, hoe het was, zitten op een stoel in de kalk, alles vies, de herrie, de stress, elektra afgesloten, lege verwarmingen, geen water. Blij dat het voorlopig voorbij is. Ik kan je daar ook niet genoeg sterkte mee wensen Ineke :-)
Jullie bijdragen zijn een enorme prestatie, inhoudelijk qua patronen en technisch qua restauratie...!! ik vraag regelmatig aan Edwin: je draait toch wel elke week een keurige BackUp hè, dat Durvina en Ineke niet al hun teksten kwijt zijn als onze server stuk zou gaan.. (Ja, elke week, een vaste back-up van alles.)
Ik zal er alles aan doen om het leuk en goed-werkend te houden, ik heb nog wat fotootjes, misschien lukt het plaatsen vandaag nog :-)
Hartelijke groetjes,
Jolie