Topic: even voorstellen

Hallo, wat leuk dat ik dit forum heb gevonden! vind het erg leuk om al die oude mooie poppen te zien! Mijn naam is Jettie, 51 jaar , getrouwd en moeder van twee geweldige pubers.
Poppen zijn er mijn hele leven! heb er mee gespeeld en daarna begonnen met verzamelen. Mijn passie is de Wildebraspop omdat zij  vroeger mijn "vriendinnetje" was.
Mijn kleine collectie heeft jaren in dozen in het donkerste hoekje van de zolder gestaan en nu mogen ze eruit! Binnenkort dus foto's .
Ook de eerste verzamelpoppen van Gotz zijn favoriet en een poosje heb ik de poppen van Annette Himstedt gehad maar die zijn al weer verkocht.
Hoop hier een gezellige tijd te hebben!

Re: even voorstellen

Hallo Jettie,

Van harte welkom hier.
Leuk dat je ook gek bent op Wildebras poppen, dat ben ik ook.
Verder verzamel ik ook andere poppen. Ik heb vanalles wat en ben niet speciaal gericht op bepaalde merken. Ik heb poppen van de jaren 50-60-70 maar ook moderne poppen van bv  Gotz, American Girl Doll, Our Generation.
En ik ben van dezelfde leeftijd als jou maar mijn kinderen zijn allemaal al volwassen. Heb alleen nog mijn zoon thuis wonen van bijna 20.
Ik ben benieuwd naar jouw foto's.
Veel plezier hier.

Hartelijke groet, Marianne

Re: even voorstellen

Hallo Jettie
Wat leuk dat je dit forum hebt gevonden .  Zelf verzamel ik nu de Ratti-poppen, heb ook Wildebrasjes verzamelt maar moest door omstandigheden de meeste van mijn Wildebrasjes van de hand doen. Soms moet een mens keuzes maken,  Ik ben benieuwd naar foto's van jouw poppen :-) Groetjes Nickie

Groetjes Nickie